# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

baucer buku ~ !

-
s.i.l.l.y g.u.r.l

baucer buku?
hurm,,rasenye semua kowt dah dapat baucer buku nih?
sebab student UPM semua dah pakat beratur panjang kat pejabat bendahari kolej, ~!
sebab baucer tue, dekat sejam lebih gak la dok beratur, 
lenguh gak la kaki berdiri..
bile dah masuk pejabat bendahari, pakat berebut kaunter lak,, aku ngan zana berebut ngan sorang dak junior nih,,haha,,akhirnye aku yang g dulu, even die da tunggu lama,,
mekasih yer junior, ! hahahaa


cam ner nak guna ?

1. g kedai buku yang boleh redeem benda alah nih (popular,MPH (aku redeem kt sini), so on)



2. then ringankan mulut bertanya , 


     Zana: kak, boleh gune tak baucer buku kat sini ? kan senang !
       K: boleh. beli jek semua jenis buku kat sini,alat tulis ker, 
       Aku : novel pun boleh?
       K: aah novel pun boleh.!
       Aku ngn Zana : senyum kambing, :-)



3. makesure korunk cukupkan pembelian dengan baucer berharga rm50 tue, if lebey kite tambah ngan duit kita, tapi kalo kurang, balance takkan d pulangkan balik, kan ker kita gak yang rugi,,hihi,, so gunekan secukup yang mungkin oke,,hahah !




da dapat baucer tue, pakat2 la shopping yerk,,
shopping benda yang berfaedah da laa,,
gunekan sebaik mungkin eyh,,lalalalala

note :: ta sabo nak habeskn baucer adik aku,,(tamak) hahaha,,



nie la rope bentuk baucer tuh ~ !
kalau ditukarkan kepada cash money..agak2 ape jadik ?
hahaha ~!




    SpongeBob