# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

ragam malam new year ~ !

-
s.i.l.l.y g.u.r.l

ihsan GOOGLE 

Ehem..ehemm ~ !

dah masuk tahun baru la ~
2012..melangkah satu angka lagi. Alhamdulillah masih di panjangkan umur untuk melihat segala ciptaan terindah dari-Nya.  Manfaatkan la sebelum ia hilang ~ !
Tahun baru 2012, aku sambut kat UPM jek, ~ tapi kalau kat rumah pun tak sambut pun juz tengok tv..then countdown  1-10…then laung happy new year ~ haha..

So nak jadikan cerita, aku ngan zana keluar la, kononnya nak cari percikan bunga api..haha..tapi tak der, so singgahlah kat sebuah kedai makan..hurm…kononnya nak makan ABC, order nya teh ais ngn nescafe panas,.. air dia lak tak sedap..rugi duit di situ  ~ !
Dah sampai kolej,  dengan semangat juang kami naik aras 5 ( penat weh !) sebabnya nak tengok bunga api, tapi tak sempat jugak,,huwaaaaaaaaa~ !..penat tak berbaloi la nih.. L..turun la kami ke arass 1, then terjumpa pulak dengan kakak kiut a.k.a jiran bilik aku. Dengan diorang memang funny, so malam new year kitorunk penuh dengan gelak ketawa.. ~ orang lain sibuk dok study, kami berempat sibuk dok gelak  kat belakang blok.. ! nak buat macam mana, tue la cara kami sambut new year tahun nih..lalalalala

Hurm..azam ? eyh azam korunk ape eyh ?

Setiap tahun mesti  ada azam kan? Azam aku tahun nie, ntahla,,sebabnya aku tak pernah buat azam, sebab aku tak suka..huhuhu ~ ! ada sesetengah orang tue, setiap tahun ada azam yang baru, tapi tak pernah pun dia laksanakan..so point apa yang dapat kat situ,, ?lalalalalala ~ !

Epy new year all
KBAI ~ !

    SpongeBob