# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

birthday ~~

-
s.i.l.l.y g.u.r.l

~selamat hari lahir yang ke 18 untuk adikku ,17nov..
bufday aku dengan adikku cuma selang seminggu jek, aku 12nov dia pulak 17nov..so untuk memudahkan kerja kitorang celebrate sesame,,kurang sikit bajet..hihihihii
cuma tahun nie kami celebrate awal sikit ~ dua hari sebelum raya aidil adha (4nov)..hihihi..sebab sambut awal adalah permintaanku sendiri  sebab last year, aku tak der kat kg..so no cake for me tahun lpas~celebrate dalam dewan besar jek~~ada exam that day ..huhu..sedih :-(~`..
tapi this year, lagi awal celebrate (amik nok~nak sangatkan ) hahahahaa~`
this year lagi special~hihihi..sambut tiga orang sekali gus,,, aku, abg dan adikku~...memang saving habes r~~hahahahaaaa


my bufday cake~

sedikit makanan untuk makan bersama~

telatah K.A.M.I~






    SpongeBob