# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

bukan milik keluargaku ~

-
s.i.l.l.y g.u.r.l

 
bukan milik keluargaku ~

ta pernah kowt abg aku call tengah2 mlm, ! tp rini, aku terkjut gak la sbb ttber die cl,, tgah mlam tuuu,,

meh kte recall ~

abg : hyep, buat ape tue?
aku : bwu lpas mndi (haha ~ lwt gilo mndi )
abg : ohh eyh,, ~
aku : knp abg ?
abg : k.ija masuk wad, gugur, !
aku : speechless!

yeah, i noe it..abg aku tgh sdey,, da lame kowt die tgu tok ader ank sndrik,,
even mak n abah  aku sndrik pom tgah tunggu bakal cucu die nie, even da der cucu2 yg len, huhu
tapi ape kan daya, ~ bukan milik keluargaku ! huhuhuuhu

abg, plez b strong oke, ! i noe u bterr
k.ija needs abg more !

mungkin ader hikmah d sblik dgaan ini,
insyaaallah, one day ader ~


abg, i love u so much ! ♥ ♥ ♥ 


##fly to germany

    SpongeBob