# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

my encek Pita

-
s.i.l.l.y g.u.r.l






encek Pita ?

biler mengingatkan encek Pita, luruh jantungku ! huhu
tinggal 3 minggu jek lagi sebelom aku serahkan encek pita aku dekat mama beliau ~
, minggu ke-9, proposal hingga ke bab 3 bwu jek lepas..

cam maner tue?

sekarang tengah dok analisis. tapi aku stil lagi blur !

apekahhh ! apekahh ! apekahhh !

n this nite, aku btol2 releks,,hahah ! rumet ku  lak sedang bertungkus lumus menyiapkan baby pita nya,,hihihiii

nampak, sgt aku masih belom sedar dari mimpi yg panjang !

“ ila, plez wake up ! 3 weeks more untuk membelai encek pita awak tue !”

Kalo awak ta dapat faham encek Pita awak tu ila, maksudnya awak memang tak boleh kawen dgn dia, ! huhuhu

huwaaaaa ! ya Allah permudahkan la urusan ku,
J

Bia la aku & encek Pita aku, boleh bersanding bersama2 nanti !


Yeahhh ! fightin 4  encek pita ! ! !

    SpongeBob