# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

dr.Normaliza a.k.a drNott : ~ setiap khamis bersama beliau..

-
s.i.l.l.y g.u.r.l


OkeY ~new entry for today ~ !aha~kelas saya untuk semester nih dah habes..14 minggu telah berlalu dengan jayanya ~! (herkk,yer ehh?) so masa untuk tumpukan pada final exam lakk~! Huhhh ?..hurm..okeY la hari nie nak cerita sikit la fasal kelas dr normaliza a.k.a  dr notts.

Nak tahu saper dr normaliza a.k.a dr notts nie? Beliau merupakan pensyarah saya untuk subjek BBM 3408 (sastera dalam multimedia) .. more info, boleh follow this blog okeY ~:  http://aammwa.blogspot.com/ tak rugi pun kalau awak-awak semua follow blog pensyarah saya nih~ sebab beliau suka bercerita ,, banyak benda yang beliau ceritakan dalam blog~ ader yang sempat saya baca dan ader yang entry yang belum sempat saya baca,,insya-Allah coming soooon ~hihihi

Seriously, saya memang sukakan kelas dr notts ~,,sebab aper? Sebabnya kelas nie lain daripada yang lain sikit..hihi J. Sebab aper saya cakap macam tue : (dah ader dekat entry sebelum nih)~

First day with dr notts ~ perasaan mula-mula tengok dr notts, takuttt wooo..sebab saya rasa dr notts serius garang ~! Tapi tak kenal maka tak cintakan ? so selepas dah kenal macam mana dr notts yang sebenarnya rasa takut tue dah  tak der, semangat untuk masuk kelas beliau berkobar-kobar..hihii~ !

Seriously, dr notts seorang yang happy go lucky ~ dalam tegas beliau ada kelembutannya. So don't judge a book by its cover  okeY ~ ! ! J

Kelas dr notts nie lain dari yang lain. Beliau mahukan semua student BBK 3408 memakai pakaian yang bersesuaian sebagai seorang pelajar (disiplin tue kene ada .hihi). Yang paling penting berkasut.. ~! Hurm,,berkasut? seriuosly, selama saya kat UPM nih,  semester nie la saya kerap pakai kasut, kalau sebelum nie saya masuk kelas pakai sandle jekk~ tak pun selipar(student yang nakal ) huhuhu

Aper yang pasti kelas dr notts memang banyak keje, boleh di katakan setiap minggu la ader assignment~.hihii..tapi assignment tue more to practikal ~ teori-teori tak ada sangat…so tak ada la semak kepala otak memikirkan bahan untuk dikaji, di cari,,~lalalalala

Bila berada dalam kelas nie, tertubuhlah sebuah production iaitu UDA & DARA PRODUCTION ~ ! nie la nama group kami. 4puteri dan 2 putera ~ ! bila assignment lebihkan kepada pratikal memang mencabar  minda kami semua. Pelbagai suka dan duka berlaku dalam kumpulan kami, alhamdulillah segala-galanya dapat di atasi dengan baik. Segala-galanya merapatkan silaturrahim di antara kami berenam. Pratikal kami more to video editing..setiap minggu mesti ada proses mengedit video. So dari tak tahu, boleh la tahu serba sedikit fasal edit-mengedit nih. video editing nih memang tersangat mencabar kesabaran K.A.M.I ~ even K.A.M.I buat awal pun, mesti akan ada masalah..masalah yang K.A.M.I hadapi, bila video yang dah siap buat tak boleh nk 'PUBLISH'..saper tak geram wehh..that time rasa nak nanges pun ada..huhu..:-( dari awal video sehingga la yang terakhir video, kebanyakkan jadi macam tue,. memang banyak la dugaan K.A.M.I..huhuhu~. tapi walaupun kena duga selalu, alhamdulillah video K.A.M.I siap  ! ! ! Dan setiap minggu jugak ada tugasan yang memerlukan kami untuk berlakonla, menari la segala bagai la,,eksperesi muka la,,macam-macam la yang kami pelajari dalam kelas dr notts. ~seriously happening ollss ~ rugi la saper yang tak amik BBK 3408 nie..(promote jap~!)

OkeY ~! Fasal sebuah blog plak ! ! ! hurm..serious, saya tak pandai sangat fasal blog..semua hentam koromo jekk ~! Godek punya godek so terhasillah http://ilafaa.blogspot.com/


Tengok yang kengkawan saya punya semua lawa-lawa. Untunglah diorang pandai touch up kasi lawa J Alhamdulillah, disebabkan dr notts saya dah ader blog sendiri weh..hahaaha..kalau dr notts tak suruh buat, memang saya tak ada blog la sampai ke tua. Anyway, ada blog nie best woo,, boleh luah perasaan kat situ..lalalala.. Kalendar ? hurm,,awak-awak semua tahu buat kalendar?hahaaa..hanya orang tertentu jek kot pandai wat kalendar,,hihi~alhamdulillah aku berjaya buat sebuah kalendar 2012 . bila amik kelas BBK 3408 nie, saya dah ader blog sendiri, web site sendiri http://madahsastera.weebly.com/..banggaaa woo.. ! ! awak-awak semua ada?

lalalalala  ~



Lastly nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat dr normaliza a.k.a dr notts, sebab ngajar kami dengan penuh sabar dan melayan kerenah kami yang macam budak-budak nih.  N also to cik hidayati tutor kami ~ !
Kelas dr notts memang BEST.. 


kepada kengkawan ku, hati-hati balik kg ~ jangan lupe study ~!

good luck korunk ~ !


Meh kiter layan kenangan-kenangan di bawah nie ~  :


msa nie kami kt ladang ~ first tyme aku masuk ladang UPM ~best wooooooo

nie la pensyarah saya : dr.Normaliza abd rahim a.k.a dr notts  ~
cooL kan beliau ~ !hihiii 


macam mana kami tarik dahan nie, macam nie jugak la kami bekerjasama dalam  uda & dara production untuk siapkan semua assigment terutamanya 6 video yang telah siap di masukkan ke dalam u tube ~! 

nie la E-majalah uda & dara production ~!

nie la hasil kalendar  2012 yang saya cakapkn tadi, ~ !

jadi paparazi jap ~

bersama pak sadikin dan dr notts  ~ !


aku n eda bersama penyampai RTM~
melompat lebih tinggi ~ tinggi lagi perjuangan kami ~ !

hahaha ~ ! K.A.M.I ~
masa tengah bincang dekat sanggar 12 ~

nie dekat PJSD ~ time tengah snap pic untuk kasi dekat dr notts ~ !



nie la K.A.M.I ~ kerjsama ngan korunk memang best ~ !
friendship forever babe ~!


nak balik daa ~ bye bye ~
assalamualaikum ~ !















  

    SpongeBob