# kisah aku, kau, dia & mereka ~

Facebook
RSS

perkara yang tak boleh dilupakan ~~??

-
s.i.l.l.y g.u.r.l





Tgk entry dah tahukan,,,mesti benda yang beri kesan dalam hidup kita kann..huhuhuu..tak kira la hepy ker sdih ker..

    so perkara yang aku tak bley nk lpe bila aku terlibat dengan satu eksiden ~~walaupun aku tak cedera pa per, tapi sangat beri kesan yang mendalam dalam diri aku..huhuhuu. Benda ni berlaku masa cuti sem yang lepas..kononnye nak pergi cari kerja la ngan kawan aku, tapi tak sempat nak g cari keje, motor pulak kena langgar dari belakang dengan sebuah lori yang banyak sangat tayar dia tue..huhuhuhu..nasib la aku ok jek,cuma motor jek yang masuk hospital..beratus jugak la kena keluar, tapi nasib jugak sebab uncle yang langgar aku tue yang settle kan semua,,hihihii,,~~kalau tak semput jugak laaa.. huhh ~~3 tahun aku bawak moto, ni la first time terlibat dengan eksiden....lepas dari tu, fobia pulak bila tengok lori besar kat jalan..huhuhuuu..

p/s :even kita berhati-hatipun, belum tentu orang lain akan berhati-hati ~~pliz remind urself~~

    perkara yang kedua yang tak boleh aku lupa bila, a

ku diterima masuk ke UPM~~serius benda ni takkan aku lupa dalam hidup aku..bukan senang nak masuk universiti, semua ikut nasib masing-masing je..so aku bersyukur sangat bila dapat menyambung pelajaran kat sini..gembira bukan kepalang. tapi yang sedihnya, itulah first time aku berjuahan dengan family..tak pernah berenggang kot dengan family,,tetiber jauh pulak dapat sambung. sebelum bertolak dari perak tue, 'banjir' la rumah aku tue..hahahaa~~
bila terkenang benda ni, serius lawak ~~hahahaa ..apa-apa pun, aku dah tahun ketiga sekarang,,cepatnya masa berlalu ~~

    SpongeBob